Dárkový poukaz

Storno podmínky pobytu

Lázeňská cestovní s.r.o.

sídlem Holičky 48, 37901 Třeboň, IČ 28136705, zaps. v obchodním rejstříku Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 19451

jednající jednatelem Ing. Bc. Zdeňkem Chaloupkou

(dále jen CA)

Odstoupení od smlouvy

  1. Smluvní vztah je uzavřen zasláním objednávky ze strany klienta a jejím následným potvrzením ze strany CA. Klient je oprávněn kdykoliv před zahájením pobytu od objednávky odstoupit.
  2. Smluvní vztah je zrušen a pobyt stornován ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) CA doručeno.
  3. Pro případ odstoupení od smlouvy klientem vzniká CA nárok na zaplacení smluvní pokuty (storno poplatků) ve výši uvedené v odst.4.
  4. Storno poplatky:
    1. 30 - 15 dní před nástupem: 50% z celkové ceny pobytu, minimálně 500 Kč
    2. 14 - 8 dní před nástupem: 80 % z celkové ceny pobytu
    3. 7 a méně dní před nástupem: 100 % z celkové ceny pobytu
    4. nenastoupení na pobyt: 100 % z celkové ceny pobytu
    5. storno poplatky se nevybírají v případě zrušení pobytu nebo změny jeho termínu z důvodu nemoci, úmrtí v rodině atp. Takovou skutečnost je třeba doložit zprávou od lékaře, potvrzením o hospitalizaci apod.
  5. Nárok na zaplacení smluvní pokuty CA nevzniká, odstoupí-li klient od smlouvy z důvodu porušení povinnosti CA dle smlouvy o pobytu nebo zákona.
  6. CA může od smlouvy odstoupit v případě, že pobyt je zrušen poskytovatelem lázeňské péče.
  7. CA může od smlouvy odstoupit v případě porušení povinností klienta, v takovém případě nezaniká nárok CA na zaplacení smluvní pokuty.

Ostatní podmínky

  1. CA je povinna nejpozději 7 dnů před zahájením pobytu písemně předat klientovi podrobnosti k pobytu, poukazy atp.
  2. Reklamace:
    1. Klient, zjistí-li v průběhu pobytu vady, oznámí tuto skutečnost neprodleně CA nebo recepci ubytovatele tak, aby bylo možno tyto vady odstranit v době trvání pobytu.
    2. Nelze-li tyto vady odstranit nebo byla-li kvalita služeb nižší než dohodnutá, vzniká klientovi nárok na reklamaci.
    3. Nároky z reklamace uplatní klient u CA písemně bez zbytečného odkladu nejpozději do 3 měsíců od skončení pobytu.
    4. CA vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
  3. Předčasné ukončení, přerušení pobytu, nevyčerpané služby:
    1. Z důvodu hospitalizace klienta: vrácení 50% z nevyčerpané ceny pobytu na základě předložení lékařské zprávy
    2. Z jiného důvodu: nebude poskytnuta žádná finanční náhrada

logo bohdanec

Léčebné lázně Bohdaneč leží v nádherném prostředí polabské nížiny, vzdálené pouhých 8 km od Pardubic. Místní lázeňské domy jsou obklopené spoustou zeleně, nabízejí kryté kolonády, vlídné prostředí a čistý vzduch přispívají k nezapomenutelnému zážitku každého návštěvníka lázní.

Více informací

tipdneloga

TIP týdne

Wellness pobyt 5 dní

Lázně Bohdaneč

Dopřejte si pětidenní pobyt s prvotřídní péčí, který pro Vás připravili v Lázních Bohdaneč. Zapomeňte na
chvíli na všední starosti a přijeďte si odpočinout do bohdanečských lázní.

Více informací

Počasí v Lednici?

Aktuální Počasí v Pardubickém kraji.